Lite allt möjligt ;)

Igår kom jag hem efter att ha varit hos älsklingen i några dagar.
Vi har bland annat spelat spel med några kompisar och sedan har vi även firat påsk och festat :)
Vi har även firat pappa lite för han fyllde år i fredags ;)
Och igår var det streetrace och de fick man ju inte missa ;)
Det var kul tills civilaren kom...
Jag tycker de va tråkigt att älsklingen var tvungen att åka hem vid 11 men han var ju tvungen att fixa med rallybilen.
Han gjorde lite på den igår och idag ska han göra resten för i morgon ska rallybilen besiktas.
Jag hoppas den går i genom annars får han ju inte köra tävlingen som är första maj.
Och snart är de dags för mej att hämta hem folkracebilen :)
Hoppas de blir i veckan :)
Jag anmälde mej även till tävlingen i Skövde den 7de maj och den i Mariestad den 28de maj :)

Min älskade bil<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0