Skövde

Igår var jag med rebecca i skövde.
Hon mådde dåligt när vi var inne på maxi så vi gick ut och käka och då börja en kille från kanal digital (tror jag de va) snacka med oss och sen kom hans arbetskompis och börja snacka han med och de var rätt kul :P
Tråkigt bara att man inte fråga om deras nummer haha.
Men sen efter skövde så åkte vi hem till rebecca och sen åkte vi i väg för hon skulle rida.
Och efter de så kom älsklingen och hämta mej :)

Idag har jag inte gjort något har varit hos älskling fast han jobba så ja var ensam hemma.
Jag passa på att spela xbox och kolla på tv och sen när älskling kom hem så körde han hem mej för han ska hålla på med rallybilen ikväll och de kanske tar hela natten om han måste så de är nog roligare att vara hemma idag.

Skolavslutningen i 9an jag var nog socialast av alla :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0