Tisdag

Idag gick jag upp vid halv 8 för jag skulle till sjukhuset.
Jag kom hem runt 11 då de blev att läsa igenom lite papper från sjukhuset och lite reklam.
Jag satte mej sen vid datorn och har suttit här i snart 2 timmar för er som ville veta ;)
Ska strax stänga av datorn för att ta mej något att äta och efter de så blir det nog att läsa bok.
Får se om jag kommer in något senare ikväll :P
Och jag hoppas bastan vill ha huset för de verka verkligen jätte mysigt.
Blir kanske då att flytta hem ifrån om 3 månader haha ;)

Bastan sitter och jävlas!

Kommentarer
Postat av: Jannica Dihlén

Fin blogg du har! :)

2011-06-29 @ 15:54:07
URL: http://scenbloggen.com/jannicadihlen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0