28 maj

Idag var de folkrace på greby.
Första hitet  kom jag 4a, andra hitet 3a och tredje hitet 4a.
Jag kom till a-final men de var pga att klubben räknat fel.
Jag hade ett poäng ifrån att komma till final och eftersom klubben gjorde fel så fick jag köra final istället för en annan tjej.
Men jag fick lite dåligt samvete över att dom gjort fel så jag erbjöd henne att få bucklan men hon ville inte.
Och nu kommer en lite bildbomb så får ni se hur bilen ser ut nu efter tävlingen ;)





Bilden är inte sne utan de är bilen och kan ni gissa vad som hänt?



De är en fjäder som låtsnat.

Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Va blev det för placering i finalen då? =P

2011-06-01 @ 23:17:55
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0